Razjasnimo nekoliko stvari: vaš logotip i vaša web stranica nisu vaš brend. Vaš brend je kulminacija iskustva, percepcije i reputacije koje ljudi imaju o vašim uslugama. Brendiranje su radnje poduzete za izgradnju vašeg brenda (strategija). A identitet brenda je opipljivi izraz vašeg brenda (logotip, tipografija, boje itd.).
Međutim, vaš je logotip važan za vaše poslovanje jer komunicira vlasništvo, kvalitetu i vrijednosti. Utisnut je u vaše proizvode, vašu posjetnicu, web stranicu, društvene medije i što je najvažnije, u umove vaših klijenata.
Vaš će logotip vjerojatno biti jedna od prvih interakcija koju ljudi imaju s vašom tvrtkom i to je vaša prilika da ostavite dobar prvi dojam, pokažete da pružate kvalitetnu uslugu i vizualno izrazite svoju svrhu postojanja. Prvi dojmovi su (često) najvažniji, pa ih ne smije propustiti učiniti najboljim mogućim.
Jer dobro dizajniran logotip gradi povjerenje potvrđujući vašu profesionalnost i motivirajući ljude da ostanu uz vas. Potencijalnim klijentima govori tko ste, što radite i kako im to koristi. Komunicira ljudima bez prethodnog znanja ili iskustva s vašim poslom da radite sjajno.
Ako vaš logotip izgleda neprofesionalno, ljudi će se nesumnjivo zapitati koliko dobro možete isporučiti svoje proizvode i usluge. Jeste li ikada pritisnuli gumb Natrag ili odabrali jednu tvrtku umjesto druge samo zato što izgledaju legitimnije? Ljudi brzo prosuđuju, a loš dizajn tjera ljude da odu.
Stvorite snažan logotip kako biste se istaknuli potrošačima, osigurali da će zapamtiti vašu marku i gajiti pozitivne asocijacije s vama. Logotipi imaju duboku simboličku povezanost s ljudskim sjećanjima i emocijama.
Pogledajmo na trenutak Nike. Njihov znak swoosh je samo swoosh, naizgled samo potez kistom ili što slično. No, veza koju imamo s tim simbolom ima sve veze s njihovom vizijom da svijet učine boljim mjestom kroz trčanje. Ta snažna ideja definirala je njihov brend, a njihov logotip to govori, osnažujući njihov posao da napreduje. S vremenom i s mnogo dosljednog marketinga robne marke, vaš bi logotip trebao učiniti isto za vašu tvrtku.
Investirajte u dizajn svog logotipa. To je ono što je najvažnije za povećanje vaše vjerodostojnosti i privlačenje potrošača.